25 Aralık 2009 Cuma


Görüntüsüyle gözümüzü,lezzetiyle ağzımıız şenlendiricek bi lezzet...
Cocuklarımız içinde ayrıbi eğlence kurbağa kurabiyesi..:)
Hamurumuz için malzemeler:130 gr tereyağı ya da margarin-oda ısısında beklemiş
Yarım su bardağı pudra şekeri
1,5 su bardağı un
2 çorba kaşığı kakao
Hamurumuzu kakao hariç yoğurup hazırlayalım. Biri birinden biraz daha küçük iki parçaya ayıralım, küçük parçaya kakao ekleyip tekrar yoğuralım. Beyaz hamurdan ceviz kadarını alıp top şeklinde yuvarlayalım. Elimizle ya avucumuzun içinde ya da düz bir yüzeyde avuç içi kadar açalım. Kakaolu hamurdan, açtığımız hamurun yarısı kadar bir parça koparalım. Şekildeki gibi yuvarlayıp beyaz hamurun üzerine koyalım. Beyaz hamuru dikkatlice kapatalım.

2 yorum:

Mukaddes Sezer dedi ki...

Ya ben yemeden bu kaplumbikler beni yerse korktum şimdi :))şaka bir yana çocuklar bayılır sanırım bu kurabiyelere ..

Aruze59 dedi ki...

kesinlikle ve denedim cokta güzel oldu..ama kabartma tozu vanilyada koydum ben.:)